Tellimiseks on VAJALIK kasutajakonto loomine.

Soovi korral saab seda teha SIIN

Kui Te ei soovi kontot luua, siis helistage meie klienditoele, ning sooritage tellimus telefoni teel.

Tellimuse võib esitada ka e-maili teel. E-mailis palume välja tuua selgelt, et mis tooteid soovite. Kes tasub arve (eraisik-firma). Kuidas ja kuhu paki saadame, ning koos mobiili numbriga.

 

Hinnad.

Hinnad on kuvatud nii ilma käibemaksuta, kui ka koos käibemaksuga.

PS: Kõikidel toodetel, tootekoodid lõpuga -X10, on hind 1 tk kohta. Kuid miinimum tellimus nende toodete puhul on 10tk.

Hinnad, kus on ajutiselt märgitud 1,99 EUR jne, on hetkel vaid ajutised, et saaksime uutele kaubamärkidele jooksvalt andmebaasi ehitada (tehniline kirjeldus jne).

Mõningatel toodetel on tehnilise info tabelis viidatud ka toodete arvule tehase pakendis. Hind on aga kuvatud alati 1 tk kohta.

 

Tellimine.

Tellimiseks on vajalik konto loomine meie tellimiskeskkonnas. Sisselogituna on võimalus enda tellimuskorvi lisada tooted, mille vastu huvi tunnete. Pärast tellimuse esitamist, vajutades nupule „Kinnita tellimus!“ saadetakse meie müügipersonalile e-mail koos päringus esitatud toodetega.

Seejärel kontrollitakse laoseisu ja teavitatakse Teid tarneajast.

Toodete laos  olemasolu korral saadetakse mitte lepingulistele klientidele ettemaksuarve. Peale arve laekumist saadetakse tellimus teele vastavalt tellimuses valitud transpordi viisile.

Lepingulistele klientidele saadetakse kaup välja koos arvega, maksetähtajaga vastavalt lepingus märgitud tingimustele.

 

Tarneaeg.

Keskmine tarneaeg on 3-5 tööpäeva, sõltuvalt tellitud koguste olemasolust laos. Kui laos on väiksem kogus, kui soovitud, siis võimaldame saata tellimuse kahes osas. Seejuures teise osa transport on tasuta.

Erandina on Pfeili, Veritas, Crown, RoberSorby toodete tarne aeglasem, kuna sõltub tollimise ja transpordi kiirusest. Lisaks nede tehaste tarned juba aastaid väga pikad, ning ebaregulaarsed.

 

Transport.

Meie partneriteks on kauba transpordi osas Omniva pakiautomaadid ja kullerteenus, SmartPost, ning ELS kullerteenus.

Oleme tähelepanu pööranud just Eesti, Läti, Leedu ja Soome turule, kus tänu Omniva ja Itella pakiautomaadid tagavad unikaalse transpordi.

 

NB: Paki saabudes.

Paki saabudes, siinhulgas ka seadmed ja masinad, tuleb enne kauba vastuvõtmist veenduda kas pakend/seade on terve. Ehk tuleb kindlasti veenduda, et kas on väliseid ilmingud paki kukkumisest, masina ümberminekust või muid väliseid kahjustusi, Kui pakendil/kaubal esineb väliseid kahjustusi, tuleb teha kauba vastuvõtul saatelehele, või kulleri digitaalses seadmes, vastav märge "PAKEND KAHJUSTATUD".

Vastasel juhul transpordifirmad ei aksepteeri hilisemaid pretensioone, ning kasutavad võimalust väitmaks, et kahjustus on tekkinud hiljem, sest saatelehel vastuvõtu hetkel pole vastavasisulist märget.